Гарантія

Інформація про гарантії:

 

Купуючи товар у нашому інтернет-магазині, ви отримуєте сертифіковану техніку з офіціною гарантією. Перед використанням пристроїв рекомендується вивчити інструкцію по експлуатації. При дотриманні правил та вказівок, ви зможете уникнути проблем з використанням пристрою. У випадку проблем з експлуатацією техніки ви можете скористатися гарантійним обслуговуванням.

Отримання замовлення

Покупець при отриманні замовлення у відділені сервісної компанії «Нова пошта» або у випадку курьєрської доставки повинен особисто перевірити товар на предмет відсутності дефектів та повної комплектації виробу. До кожного товару в обов’язковому порядку додається інструкція по експлуатації на останній сторінці якої проставляется печатка та підпис дилера (магазина), яка являється гарантійним талоном.

Просимо вас бути дуже уважними при отриманні товару, так як претензії до механичних пошкоджень техніки після виходу покупця з відділення «Нової пошти» або після того як курьєр піде не розглядаються.

Техніка, яка відправляється покупцю, застрахована на її повну вартість. Якщо під час перевірки замовлення товар виявився пошкодженим, ви маєте право відмовитися від нього та не оплачувати. Для оперативного вирішення питання щодо доставки нового товару замість дефектного товару, просимо вас зв’язаться з менеджерами нашего інтернет-магазину. Ми зробимо все можливе, щоб доставитивам новий товар в найкоротші строки.

Повернення та обмін товару

Протягом 14 днів з моменту покупки ви можете здійснити обмін або повернення товару згідно з  Законом України «Про захист прав споживачів» при умові:

  • товар не має потертостей, слідів експлуатації*;
  • збережено захисну упаковку;
  • цілістність упаковки** товара;

* Сліди експлуатації — будь-які зміни товару, які свідчать про його використання: наприклад, для насадок – розтин захисной упаковки, надірвана упаковка і т.п. Для зубних щіток- потертості, загрязніння, сліди зубної пасти і т.п.

** Цілістність упаковки — повна або часткове зміна зовнішнього вигляду упаковки - відсутність компонентів на упаковці, не сумісне пошкодження (правильний розтин картонної упаковки не є порушенням).

Товари, які не підлягають обміну та поверненню:

*** Товары особистої гігієни — предмети (товари), які призначені для проведення будь-яких гігієнічних процедур (зубні щітки, іригатори, зубні центри, насадки для зубних щіток, епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся, фен-щітки, щипці для волосся, інструменти для манікюра та педікюра і т.п.).

Ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо кошти у випадку, якщо техніка, придбана в нашому інтернет-магазині, вишла із ладу під час гарантійного періоду з вини виробника, та вона не може бути відремонтована у визначений законом строк.

В гарантійному ремонті може бути відмовлено, якщо:

  • порушено збереження гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушено правила користування, які викладені в експлуатаційних документах;
  • було проведено несанкіонованне вскриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товара;
  • неправильно заповнений гарантійний талон.

Умови повернення та обміну товару:

  • наявність документу підтверджуючого оплату товару (касовий чек або видаткова накладна);
  • правильно оформлений оригінал гарантійного талону на товар;
  • повна комплектація товару згідно з оформленим замовленням;
  • письмова заява кієнта на обмін товару або повернення грошових коштів.

Обмін товару:

Обмін товару відбувається після погодження з менеджером магазину всіх причин повернення. Ви відправляєте курьєрською службою «Нова Пошта» ваш дефектний товар за адресою, яку вам надасть менеджер магазину. Післе отримання товару та перевірки наявності усіх сопровідних документів, а також підтверждення причини повернення, новий товар буде відправлено вам на ваше відділення «Нова Пошта» (або буде здійснено повернення коштів).

Повернення грошових коштів за товар:

Грошові кошти повертаються покупцю в день пред’явлення відповідної вимоги, а у випадку неможливості повернення коштів в той же день - в інший строк за згодою сторін, але не пізніше як за 7 днів.

Замовлення зворотнього дзвінку

Ім'я

* Номер телефону

Передзвоніть мені
Будь ласка, зачекайте
Запит успішно відправлено.

Заповніть форму і менеджер зв'яжеться з Вами

Ваше ім'я

* Ваш телефон *

Підтвердити замовлення
Будь ласка, зачекайте
Дякуємо. Ваше швидке замовлення успішно відправлено. Незабаром ми з Вами зв'яжемося для уточнення деталей.

Безкоштовна доставка

від 3000 грн

Гарантія від виробника

Оплата готівкою або карткою

Замовлення онлайн цілодобово